Maksutavat

Verkkokaupassamme toimii maksutapoina yleisimmät suomalaiset verkkopankit ja luottokortit.


Maksupalvelutarjoajat

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. 

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii myös Paytrail Oyj (Y-tunnus 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, puh. 0207 181830, www.paytrail.com) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

————-

Payment service providers

With Klarna Checkout you can shop online easily, flexibly and safely. By replying couple of easy questions you identify yourself in the service and can choose the best payment method for you. 

You can choose between following payment methods: invoice, part payment, cards or bank payments - all equally safe! By using Klarna Checkout you agree terms of Klarna AB (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm). Terms can be found on checkout. If you have payment-related questions, we kindly ask you to contact Klarna customer service. You find contact details of customer service, My Klarna service and other useful info at https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

Paytrail Oyj (Business ID 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, phone 0207 181830, www.paytrail.com) acts as an implementer of the payment handling service and as a Payment Service Provider. Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.
Paytrail Oyj is an authorized Payment Institution. For reclamations, please contact the website you made your payment to.

Netbanks

Paytrail Oyj (FI2122839) provides netbank related payment transfer services in co-operation with Finnish banks and credit institutions. For consumer the service works exactly the same way as traditional web payments.

————–

Betalningsförmedlare

Med Klarna Checkout kan du handla enklare, mer flexibelt och säkert på nätet. Utan krångel och utan lösenord identifierar vi dig i tjänsten varefter du kan välja det betalsätt som passar dig bäst. 

Du kan betala med Klarna faktura, Klarna konto, kort eller med direkt bank. Då du lämnar information i kassan godkänner du Klarnas villkor som du hittar i kassan. Ifall du har frågor gällande betalning ber vi dig direkt vara i kontakt med Klarnas kundtjänst. https://www.klarna.com/se/kundservice.

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj (FO-nummer 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, tel. 0207 181830, www.paytrail.com) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Nätbanker

Vid betalningar via nätbanker genomför Paytrail Oyj (2122839-7) betalningsförmedlingstjänsten i samarbete med banker och kreditinstitut i Finland. För konsumenten fungerar tjänsten exakt på samma sätt som vid traditionell e- betalning.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitustavat

Pyrimme toimittamaan arkisin klo 11 mennessä saapuneet tilaukset samana päivänä Postin kuljetettavaksi. Tilaukset ovat perillä 1-3 arkipäivässä tilauksen lähdettyä varastoltamme.

Kaupassamme on toimitustapa-vaihtoehtoina Smartpost-automaatit, Postiin toimitus sekä "Ovelle-paketti". Ovelle-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitteeseen ovelle. Smartpost-toimituksen toimituskulu on 3,90 €, postiin toimituksen toimituskulu on 5,50 € ja Ovelle-paketin toimituskulu on 8 €. Kun tilaat tuotteita yli 35 €:lla, toimitamme tilauksen ilman toimituskuluja.

Posti jakelee paketin seuraavana päivänä sen postituksesta. Mikäli ette ole vastaanottamassa pakettia, se tulee jakeluyrityksen jälkeen noudettavaksi lähimmästä Postista ja teille tulee ilmoitus tästä. Lähetystä säilytetään noutopisteessä 7 päivän ajan, minkä jälkeen ne palautetaan lähettäjälle. Olethan meihin yhteydessä, jos lähetyksesi on selvästi myöhässä, eikä teille ole tullut Postilta ilmoitusta saapuneesta lähetyksestä. Emme ota vastuuta Postin toimituksesta aiheutuneista viivästyksistä tai virheistä tilauksen jakelussa, mutta pyrimme auttamaan ongelmatilanteissa parhaamme mukaan.

Rekisteröityminen verkkokauppamme asiakkaaksi tilausta tehdessä helpottaa asiakaspalveluamme.

Huom. Toimitamme tilauksia vain Suomen sisällä.

Tilausehdot

Tilauksen peruuttaminen

Mikäli haluat peruuttaa äskettäin tekemäsi tilauksen, ilmoita siitä viipymättä sähköpostitse meille osoitteeseen info@beautypopup.fi. Odota yhteydenottoamme – annamme tarvittaessa lisäohjeita asian hoitamiseksi. Tilausnumeron ilmoittaminen peruutuksen yhteydessä nopeuttaa asian käsittelyä.

Tilausten käsittely

Pyrimme toimittamaan arkisin kello 11 mennessä saapuneet tilaukset Postin kuljetettavaksi samana päivänä, muutoin seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastosta tai tarvitsemme lisätietoja tilaukseesi liittyen, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä ensisijaisesti sähköpostitse. Tilauksesi saapuu käsiteltyämme sen tavallisesti 1-3 arkipäivässä, valitsemastasi toimitustavasta ja asuinpaikasta sekä ajankohdasta riippuen. Poikkeavista käsittelyaikatauluista ilmoitetaan verkkokauppamme etusivulla.

Tilausvahvistus

Vahvistamme tilauksesi ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen automaattisesti muutaman minuutin kuluttua tilauksestasi. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota pikimmiten yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkastaa miksi vahvistus ei ole tullut perille.

Tilausvahvistuksesta käyvät ilmi:
– tilausnumero
– tilauksen sisältö
– tuotenumerot
– tuotteiden hinnat ja tilauksen kokonaishinta
– maksu- ja toimitustapa

Tuotteiden mukana toimitetaan tilausvahvistus/kuitti, joka sisältää tilausta koskevat tiedot. Säästä tilausvahvistus/kuitti, jotta voit tarkistaa tilauksen sisällön sekä hinnan.

Tuotteet ja tuotehinnat

Beauty Pop Up -verkkokaupan tilaukset käsitellään aiemmin ”Tilausten käsittely” -kohdassa kerrotulla tavalla. Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Beauty Pop Up varaa oikeuden oikaista mahdolliset huomattavat virheet tuotteiden hinnoittelussa ja tuotetietojen syöttämisen yhteydessä tapahtuneet virheet.

Tuotteiden takuuaika ja tuotevirheet

Kosmetiikkatuotteilla ei ole takuuaikaa, korvaamme mahdolliset tuotevirheet kohtuullisen ajan – tavallisesti 30 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos epäilet tuotevirhettä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian asian jatkoselvittelyä varten.

Älä käytä tuotetta jos epäilet sen olevan virheellinen - se saattaa pahimmillaan vaarantaa terveytesi.

Alennustuotteilla ei ole palautusoikeutta.